Monday, January 3, 2011

ASrama aDek2 aku mmg DAsyat!!!!

SALam......alooo sume...blog nie baru sajer dibuke.....(xde org pown lg)
tp xpe....aku ttp nak tulis gak!!

Smalam adek2 aku sumer balik asrama...

sorang kat KUSTECH (pompuan f5).....sorang kat STAR, Klang (lelaki f3)!!

aku(eX-Mozac)??? tukang angkat barang jer....ahahahahahah!!!!

yg paling trok skali asrama adek pompuan aku.........katil pown x cukop!!!
locker pown xde tmpt nak kunci.......(mase tu aku tetibe rase bersyukur masok MOZAC)
aHAHAHahAhhaHahahha......

aku pown dgn MACHOnye pown pergi ar angkat katil ntuk adek aku....*berat w0o0o0o0!!!!*
 naseb baek ar aku ader...kalo x, xtau ar adek aku nak tido kat maner....
cikgu skola dier CAKAP jer lebih.....ntah ape2 ntah!!
dahlah cikgu kelas dier prangai cam @#$@.......
bole buat bodoh jer.....siap maen enset lg tu.....xde ar canggih mane pown enset dier tu....
*(aku punyer lg canggih... XD )*

adek laki aku plak, TAIKO asrama.....
baru f3 tapi dah otai.....org kat sane sume kenal dier...respect  plak tu....
*steady ar bro....*

mmg penat tolong diorang angkat barang......tp xpe...demi menjage reputasi aku sebagai abg MITHALI
xde hal lah.....boleh ajer......  :)



No comments:

Post a Comment