Sunday, March 6, 2011

Rancangan kereta ter'best'.....

Assalamualaikum
dear readers...

aku saje jer nak post, nak buat entry banyak2....
(biar penoh dashboard blog kengkawan aku ngan list entry baru aku...hahahaha) 
entry kali nie aku nak ckp pasal rancangan TOPGEAR
TOPGEAR?? amende tu?? gear yg top ker?? 
bukanlah....

TOPGEAR nie rancangan tv  (NTV7, 4.30 ptg, Ahad) pasal kereta
kalo korang nie 'die hard fans' pasal kereta, korang mesti tengok rancangan nie...


pengacare rancangan nie ade tige ekor....(org ler)

yg kiri skali tu Richard Hammond a.k.a Hamster 
(knape org panggil die 'Hamster' pown aku x tau)

yg tengah tu Jeremy Clarkson
(die nie yg paling 'cibai' kalo bab2 kutok kereta....tp ape yg die kate sume masok akal)

yg kanan skali tu James May
(die nie pulak prangai cam 'sengal'.....aku pown xtau camne nak describe die nie)



lagi satu yg special dan unik dlm rancangan kereta nie ialah.............jeng3
 diorang ade sorang driver profesional yg diberi gelaran THE STIG 

yg uniknye ialah, identiti THE STIG nie yg misteri....
(bwk kete laju nak mampos.....driving skill die mmg mantap)
ade org kate die nie Micheal Shumacher...

aku describe panjang2 pown x gune....korang kene ler usha sendiri
baru ler korang tau ke'best'an dan ke'sengal'an rancangan kereta nie...hahahah


[n_n]...[>_<]...[0_o]...[T_T]...[~_~]...[- _ -]...[=_=]...[+_+]...[X_x]

No comments:

Post a Comment